Norges Seilforbunds kontor på Ullevål holder stengt i hele juli, men administrasjonen vil likevel være tilgjengelig på fortrinnsvis e-post, men også på telefon om det er noe som haster.

– Ja, vi vil i det store og hele være tilgjengelige, men all den stund vi også har litt ferie, så ikke påregn at alle henvendelser blir besvart umiddelbart. Men vi vil alle følge med i innboksene våre og ta unna det som er nødvendig, sier generalsekretær Per Christian Bordal.

NSFs nettside, www.seiling.no, vil i noen grad bli oppdatert i juli. Det gjelder også NSFs Facebook-side og Instagram-konto, @seilforbundet, som du bør følge for å holde deg oppdatert i sommer. Sjekk også Facebook-siden og Instagram-kontiene til Norwegian Sailing Team og seilsportsligaen. Alle opplysninger om seilsportsligaen finner du for øvrig på ligaens nettside.

En hektisk vårsesong er over, og Norges Seilforbund håper alle seilere i landet vil få en super, normal og opplevelsesrik sommer.

God seilas!