torsdag, 20 mai 2021 14:28

Oppdateringseminar Dommere og Arrangører

DOMMERE: Denne vinteren er det mange muligheter til å kunne utdanne seg som dommer eller arrangør – funksjoner som norsk seilsport trenger! DOMMERE: Denne vinteren er det mange muligheter til å kunne utdanne seg som dommer eller arrangør – funksjoner som norsk seilsport trenger! FOTO: Morten Jensen
Norges Seilforbund ved Arrangør- og dommerutvalget (ADU) tilbyr et siste Oppdateringseminar 16.juni for de som ikke rakk et av de tidligere seminarene.
Oppdateringsseminar

Noen av dommerne som har deltatt i arbeidet med den nye regelboken, vil holde tre identiske oppdateringsseminarer for både arrangører og dommere om endringene i Kappseilingsreglene fra 2016-2020 til 2021-2024. Seminaret er obligatorisk for arrangører og dommere som vil beholde lisensen.

Påmelding til TEAMS seminar den 16.juni kl 17.30-21.30

Rent særforbund

Norges Seilforbund er blitt godkjent og har status som «Rent særforbund». I den anledning har NSF laget en handlingsplan som du finner på NSFs nettside som har en egen underside om dette arbeidet. Utvalget ønsker at alle dommere og arrangører skal ta Ren Utøver-kurset. Det tar bare noen få timer og bidrar til å øke kunnskapen og bevisstheten rundt dette med doping i alle organisasjonsledd. Det må tas før sesongen, helst før 1. mai.

Vi ønsker alle velkommen til kurs. Krav til forkunnskaper og praksis finnes på NSFs nettside under fanen «Utdanning». Spesielt ønsker vi kvinner og yngre seilere med i dette fantastiske arbeidet.