tirsdag, 18 januar 2022 10:41

NSF inviterer til vårsamling

VÅRSAMLING: Norges Seilforbund inviterer til vårsamling fra 1. til 3. april i Moss. VÅRSAMLING: Norges Seilforbund inviterer til vårsamling fra 1. til 3. april i Moss.
Norges Seilforbund har gleden av å invitere til vårsamling i Moss fra 1. til 3. april. Samlingen er for klassene ILCA 4, ILCA 6, ILCA 7, IQ-foil, WASZP og 29’er.

Vårsamlingen er en super måte å starte sesongen på for seilere på alle nivåer. Det er dessuten en eventuell fin oppkjøring til samlinger og regattaer i påsken. SAmlingen er også en fin anledning til å pakke felles hengere for videre transport til påskesamlinger.

Dersom ILCA-seilere er mellom to klasser, anbefales det å ta med begge rigger.

Prisen for samlingen er kr 750 per person ved påmelding før 15. mars.

Påmeldingsavgiften inkluderer trening og felles middag lørdag. Mat utover fellesmåltidet må seilerne selv ordne. Det finnes matbutikker i nærheten.

Første økt begynner fredag kl 13:00. Da skal man ha båten ferdig rigget og ha skiftet til seilutstyr. Samlingen avsluttes søndag ca. kl 15:30.

På grunn av at koronasituasjonen kommer vi tilbake til eventuell bruk av garderober og fellesarealer når samlingen nærmer seg. Programmet kan også endres dersom det skulle være nødvendig.

Det må være minst seks seilere per klasse for at det skal bli en dedikert trener til klassen. Seilforeninger som deltar med fire seilere eller flere, må̊ ha med seg minimum én RIB. Ved behov vil vi måtte be seilforeninger stille flere RIB-er til disposisjon. (Dette gjelder bare østlandsforeninger). Av hensyn til arrangementet vil vi være avhengig av hjelp av to–tre foreldre hver dag, og vi ber frivillige melde seg til Emilie. Dette behovet vil også avhenge av koronasituasjonen.

Seilerne må selv ordne innlosjering i Moss.

NSF har gjort en avtale med Moss Hotel. Ved bruk av rabattkoden VÅR2022 på Moss Hotels hjemmeside, www.moss-hotel.no, aktiveres følgende priser på deres hjemmeside:

• Enkeltrom             kr 1150 per natt
  • Dobbeltrom           kr 1350 per natt
  • Trippelrom            kr 1650 per natt
  • Firemannsrom       kr 1950 per natt (en liten sovesofa for to personer)

Informasjon fra Moss Hotell:

• Inkludert i alle prisene er frokost, parkering, tilgang til trådløst nettverk, kaffe/te og mva.
  • Ved bestilling til prisene over, vil man automatisk få gratis avbestilling frem til kl. 12:00, 4 dager før ankomst.
  • Prisene er kun tilgjengelig via vår nettside og ved at man aktiverer koden. Dersom opphold blir bestilt uten rabattkode eller via andre kanaler (bookingsider, telefon, e-post etc.), vil ikke prisen kunne endres i etterkant.
  • Dersom noen har vanskeligheter med å bestille eller behøver teknisk assistanse, kan de selvfølgelig kontakte vår resepsjon per e-post eller telefon.

Det jobbes nå med å gjøre avtale med gode, aktuelle trenere, og navnene vil bli offentliggjort så snart listen er klar.

Spørsmål eller annet?
Samlingsansvarlig: Emilie Kathrin Vabø: emiliekathrin.vabo@seiling.no / tlf 468 06 607