onsdag, 09 november 2022 08:39

NSF-partner var best i undersøkelse

BEST I KLASSEN: På området skadehåndtering er WaterCircles best i forsikringsklassen. BEST I KLASSEN: På området skadehåndtering er WaterCircles best i forsikringsklassen.
Norges Seilforbunds samarbeidspartner, forsikringsselskapet WaterCircles, scoret høyest på skadehåndtering og -oppgjør i stor studie av norske forsikringsselskaper.

Basert på 3000 dybdeintervjuer i en undersøkelse av alle norske forsikringsselskaper, viser det seg at NSFs samarbeidspartner, WaterCircles, er aller best av dem når det kommer til skadehåndtering og oppgjøret som gis når ulykken har vært ute. Som nummer to i klassen kommer WaterCircles når det gjelder målingen EPSI Rating har gjort av kundetilfredsheten. I begge kategoriene scorer WaterCircles høyere enn året før.

– Vi er stolte av å kunne si at vi nå faktisk er aller best på skadehåndtering i Norge, og det betyr at skulle du være uheldig, vil vi forsikre deg om at du er i de beste hender, skriver Water Circles i en nyhetsmelding.

– Gjennom vårt Vennebonus og Invitasjonsprogram belønner vi våre kunder, og det skaper økt tillit, en tettere personlig dialog og styrker kunderelasjonen. Vårt insentivprogram som gir noe tilbake til kundene, og som skaper et sterkere forsikringsfelleskap, tror vi er noe av suksessen, skriver WaterCircles videre.

– Vi gleder oss over resultatene til samarbeidspartneren vår. Water Circles er en stor bidragsyter til norsk seilsport, og desto flere medlemmer av norske seilforeninger som blir kunder hos WS, jo flere ekstra kroner finner veien  til oss. Og i den forbindelse er det betryggende å vite at WaterCircles gjør en så god jobb overfor kundene sine, sier Per Christian Bordal, generalsekretær i Norges Seilforbund.

Denne årlige undersøkelsen er utført av EPSI Rating (Extended Performance Satisfaction Index). EPSI Rating er et selskap som samler inn, analyserer og formidler informasjon om kunders forventninger, opplevd kvalitet og verdivurdering av produkter og tjenester.