Kunne du tenke deg å bo i varmere strøk når seilsesongene er over?  Har du noen gang tenkt på å kjøpe en leilighet i Spania i fremtiden? Gjerne i et prosjekt som legger til rette for seiling og båtliv, og som ligger i nærheten av havn og sjø?

Vår partner Ambera henter nå suksessen fra USA, og skal snart lansere Europas første Active Adult Community på flotte Costa del Sol-kysten. Ambera har i første omgang besluttet å gi et eksklusivt tilbud til noen utvalgte partnere: Først ut er Norges Seilforbund!

Nå får du et gratis medlemskap i Ambera

Vår partner og medarrangør av Mesternes Mester 2021, Ambera vil gratulerer alle årets prisvinnere, og tilbyr nå alle medlemmer av landets seilforeninger et gratis medlemskap i Ambera!

Ambera en ny norsk eiendomsaktør som skal utvikle fremtidens boform: Boliger med fellesskap. Ambera tilbyr en livsstil og en boform som passer perfekt for oss seilere. I disse prosjektene har vi mulighet til å bedrive og promotere seilsport, i tillegg til å delta i spennende aktiviteter og arrangementer.

For å kunne bli med på Amberas sine aktiviteter og bli orientert om fremtidige boligprosjekter, må man ha et medlemskap. Nå får alle seilforeningmedlemmer et gratis medlemskap i Ambera ved å bruke medlemskoden: NSF

Ønsker Seilforeningen din å gjøre som NSF? Ambera tilbyr også landets seilforeninger an god avtale.

- Ambera Duquesa er for seilere

President i Norges Seilforbund, Guro Steine synes Ambera Duquesa er en flott mulighet for seilere som ønsker seg et sted i Spania. Nærheten til marina og sjø og den unike livsstilen Ambera tilbyr er attraktive fordeler for seilere som skal velge en bolig i varmere strøk.

NSF president guro Steine og Amberas Direktør