Tid og sted for neste års klubbkonferanse er fastlagt. Den foregår i Oslo 13. og 14. januar, og programmet vil garantert gi sesongen 2024 en kick start!

– Jeg håper alle som har et hjerte og et engasjement for norsk seilsport, holder av denne helgen og tar turen til Oslo. Vi jobber nå med programmet for den kommende klubbkonferansen, og målet vårt er at både innhold og presentasjon skal bidra til å gi seilmiljøene rundt om i landet en virkelig motiverende kick start på sesongen som kommer, sier generalsekretær Per Christian Bordal.

Klubbkonferansen vil foregå i Oslo, nærmere bestemt i lokalene til Braathen Eiendom i bydelen Barcode, og det vil være et tettpakket program både lørdag og søndag 13. og 14. januar 2024.

Lørdag kveld arrangeres Den store seilerfesten. Da blir det felles middag, og under den vil Norges Seilforbund dele ut hederspriser for sesongen 2023.

Det faglige programmet vil bestå av en del felles foredrag og seanser, og så vil det være spesifikke program for trenere, dommere, arrangører, klasseklubber, seilforeninger med mer i tiden mellom fellesseansene.

– Vi ønsker å gi rikholdig med faglig innhold, spre ideer, overføre erfaring og ikke minst motivere alle til å skape en fantastisk sesong i 2024 med mye seilglede og mye spennende seiling. Så «save the date» – 13. og 14. januar – for å si det på godt norsk,  sier Per Christian.

NSF håper å ha programmet klart i løpet av november, og det vil bli publisert straks det er klart her på Norges Seilforbunds nettside.