Norges Seilforbunds samarbeidspartnere

Helly Hansen er Seilforbundets hovedspartner og leverer klær av høy kvalitet til landslaget og seil Norge.

Gå til Helly Hansen

Robline produserer tauverk i verdens-klasse og derfor var det naturlig at NSF inngikk et samarbeid med dem som omfatter både landslaget og Mesternes Mester.

Gå til Robline

With our history as a shipping and logistics provider dating back to 1969 and 3400 employees in 156 offices worldwide, we can assist with all types of cargo to any destination.

Kontakt Scan-Shipping

Gode overnattingspriser for alle medlemmer og funksjonærer. Det innebærer blant annet at medlemmer tilsluttet NSF får opptil 20 % rabatt på gjeldende priser ved å bestille via internett.

Gå til Choice hotels

SAP er seilingens teknologi-
leverandør og sørger for at sporten vår blir tilgjengelig og interessant for flere.

Gå til SAP

Seiling er miljøvennlig. Vi drives frem av vinden. Havet er helt avgjørende – ikke bare for at vi som seilere skal ha det fint – men også for alt livet på jorden.

Derfor har Norges Seilforbund valgt å engasjere seg i havets ve og vel. NSF er medlem av Norsk Friluftsliv og Hold Norge Rent. Gjennom vår tilknytning til World Sailing er vi også en del av UN Environment-kampanjen «Clean Seas – Turn the tide on Plastic»

Gå til HoldHavetRent

Et meningsfylt og aktivt liv for mennesker med nedsatt funksjonsevne

605 000 mennesker har nedsatt funksjonsevne i Norge. Der 75 prosent av unge i befolkningen forøvrig sier de stort sett er fornøyd med livet og synes det de driver med er meningsfylt, svarer kun 40 prosent av de unge med nedsatt funksjonsevne det samme. Dette vil VI sammen med Norges Seilforbund gjøre noe med – gjennom mestring i seiling.

Gå til VI