mandag, 02 desember 2019 13:28

Seilerne godt representert på Team Norway-nettside

TEAM NORWAY: Seilerne er allerede godt representert på Norges Idrettsforbund nye nettside for olympisk idrett. TEAM NORWAY: Seilerne er allerede godt representert på Norges Idrettsforbund nye nettside for olympisk idrett.
Norges Idrettsforbund lanserer nå sin nye «Team Norway»-nettside der alle toppidrettsutøvere i olympiske og paralympiske idretter er presentert. Seilerne er godt representert.

– Målet med den nye nettsiden – www.teamnor.no – er å skape økt entusiasme og interesse for bredden og utøverne i norsk toppidrett innen olympiske og paralympiske idretter, sier Geir Owe Fredheim i Norges Idrettsforbund.

Utøverne som er presentert på teamnor.no, får enten A-, B- eller U-stipend fra Olympiatoppen, og seilerne som er med på siden er Herman Tomasgaard, KNS (Laser Standard), Anders Pedersen, Drøbaksund (Finnjolle), Helene Næss, Tønsberg (49er FX), Marie Rønningen, Tønsberg (49er FX), Mathias Berthet, KNS (29er - nå 49er), Alexander Franks-Penty, KNS (29er - nå 49er), Pia Dahl Andersen, KNS (29er - nå 49er FX) og Nora Edland, KNS  (29er - nå 49er FX).

På den nye nettsiden til NIF fins også oversikt over kommende mesterskap i de olympiske idrettene, resultatservice og nyheter. Allerede nå er det en nyhetssak om Helene Næss og Marie Rønningens deltagelse i VM.